Discussies van Yvonne Welings (4,087)

Discussies waarop is gereageerd (3309) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Tineke, Of het de laatste is, kan alleen de provinciale archiefinspectie beantw…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Waterschap Brabantse Delta heeft machtiging voor vervanging. De laatste afgegeven machtiging?

6 17 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, het verhaal dat je hebt gelezen is van toepassing op de ministeries oftwe…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Waterschap Brabantse Delta heeft machtiging voor vervanging. De laatste afgegeven machtiging?

6 17 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij de afweging om bestanden in een DMS te plaatsen lijkt het me van belang de relev…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Archivering agenda's van bestuurders en ambtenaren

12 12 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jan, in de nieuwe richtlijnen vervanging vervalt wsl. het onderscheid tussen het te…"

Yvonne Welings heeft 6 Dec 2012 gereageerd op Bewaartermijn clientendossiers

29 13 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"BIM betreedt de cloud, zie dit nieuwsbericht link"

Yvonne Welings heeft 5 Dec 2012 gereageerd op BIM/Visi, wie weet wat het is? En nog belangrijker wie vindt dat wij er iets van moeten weten?

9 5 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Marco, informeel heb ik begrepen dat de archiefverordeningen en besluiten informati…"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Mandaten informatiebeheer bij uitbesteding van taken

2 3 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Op de website van het Gemeentearchief Rotterdam is deze week vernieuwde zelfevaluati…"

Yvonne Welings heeft 2 Dec 2012 gereageerd op Implementatie Baseline informatiehuishouding, hoe aan te pakken?

14 2 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Bennie, bedankt. Ik denk dat er wel een verschil is tussen plattelandsgemeenten  en…"

Yvonne Welings heeft 30 Nov 2012 gereageerd op Bewaartermijn clientendossiers

29 13 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Indruk van de workshop gisteren over de RUD's via deze link,"

Yvonne Welings heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Archivering bij omgevingsdiensten

11 11 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Met de KPI (link)  bij beide onderdelen denk ik."

Yvonne Welings heeft 20 Nov 2012 gereageerd op Waar hoort archiefinspectie in de digitale omgeving thuis?

5 24 Nov 2012
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden