Discussies van Yvonne Welings (4,096)

Discussies waarop is gereageerd (3316) Antwoorden Recente activiteiten

"Kijk ook op deze nieuwe handleiding link   Het e-mail scenario In het e-mail scenari…"

Yvonne Welings heeft 15 Sept 2014 gereageerd op de gewone elektronische handtekening; stel dat.....

7 15 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Raad van State gaat niet akkoord met het ontwerpbesluit SyRI, waarmee uitvoering moe…"

Yvonne Welings heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Informatiebeveiliging Suwinet niet op orde

12 26 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Guido, dank je. Ik wacht met belangstelling Deventer af... BRAIN zou er beter aan d…"

Yvonne Welings heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"@Henk, dank je....je verwoordt veel beter het vraagstuk... Fijn weekend"

Yvonne Welings heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"@Henk, zou je het concept aan mij eens kunnen sturen ?"

Yvonne Welings heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Misschien een overbodige reactie, maar ken je RODIN ? link Je zou ook nog eens ku…"

Yvonne Welings heeft 12 Sept 2014 gereageerd op Methode voor een informatie-audit

3 13 Sept 2014
Antwoord van Frans Smit

"Beste Guido, Fijn dat je reageert. Ik ken inderdad vrijwel geen een gemeente meer,…"

Yvonne Welings heeft 12 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"@Andrea, ik kan alleen voor erfgoedinstellingen spreken, de praktijk daar is ook de…"

Yvonne Welings heeft 9 Sept 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

"Nieuwe blog: Als stagiair even opzoeken wat de baas verdient of hoeveel het huis van…"

Yvonne Welings heeft 8 Sept 2014 gereageerd op Informatiebeveiliging Suwinet niet op orde

12 26 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Het vak en de arbeidsmarkt zijn veranderd, opleidingen spelen daar niet altijd op in…"

Yvonne Welings heeft 8 Sept 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden