Discussies van Yvonne Welings (4,097)

Discussies waarop is gereageerd (3317) Antwoorden Recente activiteiten

"@Henk, helaas ontdekte ik vorig jaar ook al een dergelijke (niet juiste ) paragraaf…"

Yvonne Welings heeft 8 Jan 2016 gereageerd op Archiefparagraaf in nieuwe BVO regelingen.

8 20 Aug 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Mijn vermoeden is dat voor veel medewerkers, behalve de intimi, een e-depot nog een…"

Yvonne Welings heeft 7 Jan 2016 gereageerd op review op beta versie stappenplan voorbereiding en aansluiting E-depot

2 7 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, veel gemeenten zijn Youforce gaan gebruiken voor dit soort processen."

Yvonne Welings heeft 6 Jan 2016 gereageerd op Ondertekenen documenten interne processen

6 12 Jan 2016
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Unieke ontwikkeling in de hoofdplaats van Noord-Brabant plan voor een erfgoedcentrum…"

Yvonne Welings heeft 4 Jan 2016 gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

46 4 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"dank Jack !"

Yvonne Welings heeft 4 Jan 2016 gereageerd op E-depot nieuwtjes

2 4 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"De gemeente Kapelle kiest voor aansluiting Zeeuws Archief. http://www.pzc.nl/regio/b…"

Yvonne Welings heeft 29 Dec 2015 gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

46 4 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Zie ook deze ppt van onder andere Frans Smit http://www.provero.nl/bijeenkomsten/de-…"

Yvonne Welings heeft 27 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"@Michelle, een andere suggestie, loop eens mee met een ervaren RODIN toetser. Ik heb…"

Yvonne Welings heeft 22 Dec 2015 gereageerd op Iemand ervaring met RODIN audits?

14 29 Mrt 2017
Antwoord van Eveline Bomas

"@Michelle, voor het houden van een RODIN toets is het handig als je een curus volgt…"

Yvonne Welings heeft 22 Dec 2015 gereageerd op Iemand ervaring met RODIN audits?

14 29 Mrt 2017
Antwoord van Eveline Bomas

"Goede vraagstelling, die ik laatst in een ander verband ook voorbij hoorde komen. To…"

Yvonne Welings heeft 16 Dec 2015 gereageerd op Berichtenverkeer Gegevensknooppunt GGK Sociaal Domein

1 16 Dec 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden