Discussies van Yvonne Welings (4,092)

Discussies waarop is gereageerd (3314) Antwoorden Recente activiteiten

"Zie ook eerdere bijdragen over dit vraagstuk: http://www.breednetwerk.nl/forum/topic…"

Yvonne Welings heeft 9 Mrt 2016 gereageerd op Datumstempel en zaak-/documentnummer op papier bij nog door te sturen documenten

3 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Volgens mij stel je met deze casus meerdere zaken aan de orde: - ICT bodemplaat/arch…"

Yvonne Welings heeft 8 Mrt 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Het numeriek plaatsen van documenten heeft als grote nadeel dat het heel arbeidsinte…"

Yvonne Welings heeft 6 Mrt 2016 gereageerd op Ervaringen gezocht met het werken met numerieke reeksen.

10 25 Mrt 2016
Antwoord van Marieke van Heummen

"Dat laatste weet ik niet Dianne. "

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Gemeente zonder eigen archiefruimte

8 7 Apr 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Ten eerste kan je niet alle categorieën vervangen, ik noem als voorbeeld de register…"

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Gemeente zonder eigen archiefruimte

8 7 Apr 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Volgens Doxis moet een e-depot het volgende kunnen: Wat moet een e-depot nu precies…"

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Kan een RMA gebruikt worden als e-depot?

16 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"In het kader van de nieuwe wet WHO hebben sommige gemeenten ook het kanaal e-mail af…"

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Ontvangst bezwaarschrift en zienswijze per mail

5 4 Mrt 2016
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Op 14 april is er een koplopersoverleg. Een van de onderwerpen is: BMC-advies is gev…"

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Kan een RMA gebruikt worden als e-depot?

16 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"@Dianne, dat begrijp ik ook niet, misschien veroruderde tekst. Roxit lijkt inderdaad…"

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Vervanging en bestemmingsplannen

4 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Bestemmingsplannen zijn sinds 2010 alleen digitaal, zie http://www.breednetwerk.nl/m…"

Yvonne Welings heeft 2 Mrt 2016 gereageerd op Vervanging en bestemmingsplannen

4 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden