Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"In Deventer is een retrospectief trendanalyse samen gesteld olv de gemeentearchivari…"

Henk Sligman heeft 6 Okt 2016 gereageerd op Gebruik van analyses en hotspots bij selectiemethodiek

9 8 Nov 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Maar hier geen "link" "

Henk Sligman heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Sharepoint in Office 365 inzetten als DMS?

18 11 Sept 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"Klopt. Verder heb ik ervaren dat eea al snel uitdraait op een Europese aanbesteding.…"

Henk Sligman heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Uitbesteden scannen/registreren poststroom

8 5 Aug 2016
Antwoord van Henk Westenberg

"Hallo Henk Ik denk dat je zaakgericht werken aan het implementeren bent? Daar wil je…"

Henk Sligman heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Uitbesteden scannen/registreren poststroom

8 5 Aug 2016
Antwoord van Henk Westenberg

"Een korte opmerking/toevoeging op basis van wat ik "lees" : Cloud oplossing? Is data…"

Henk Sligman heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Sharepoint in Office 365 inzetten als DMS?

18 11 Sept 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"Dag Henk, Daar heb ik zeker over nagedacht. De vraag is niet meer of het kan maar is…"

Henk Sligman heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Uitbesteden scannen/registreren poststroom

8 5 Aug 2016
Antwoord van Henk Westenberg

"Follow up Quick scan gehouden op de informatiehuishouding van een BVO t.b.v. 11 geme…"

Henk Sligman heeft 29 Apr 2016 gereageerd op Besluit Informatiebeheer Bedrijfsvoeringsorganisatie BVO

3 29 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Indien er mensen zijn die meer willen weten over mijn acties en resultaten, ben ik r…"

Henk Sligman heeft 20 Apr 2016 gereageerd op Besluit Informatiebeheer Bedrijfsvoeringsorganisatie BVO

3 29 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"@Wim en Jacco, voeg aan het mandatenregister het (verplichte) register deelname aan…"

Henk Sligman heeft 4 Apr 2016 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Dag Jacco, Voor mij zat de worsteling eerst in het woord "zelfstandig". Dit op basis…"

Henk Sligman heeft 4 Apr 2016 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden