Discussies van Jean-Luc Rouvroye (124)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Milan, deze vraag komt steeds weer terug, omdat bij het opstellen van de Omgevin…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 1 Aug 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Bij mijn gemeente zijn we nog niet over naar Office 365, maar staan aan de vooravond…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 30 Jun 2022 gereageerd op Archiveren in Microsoft 365

10 5 Jul 2022
Antwoord van Johan Boomsma

"Doordat werkzaamheden deels verschuiven naar de behandelend ambtenaren, denk ik ruim…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 23 Jun 2022 gereageerd op Archivering voor/door collegeleden

6 4 Jul 2022
Antwoord van Imelda van Hooijdonk Pereira

"Dag Guus, dit is een onderwerp waar ik ook mee worstel. De procedure is dat het best…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 21 Jun 2022 gereageerd op Archivering voor/door collegeleden

6 4 Jul 2022
Antwoord van Imelda van Hooijdonk Pereira

"Waarschijnlijk kent plooi een maximale bestandsgrootte en dan zit je met een videove…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 20 Jun 2022 gereageerd op Videotulen in PLOOI, gaat dat lukken?

6 24 Jun 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja, dat artikel 8 gaat over de verklaring van vervanging. Ook zo'n overbodige handel…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 7 Jun 2022 gereageerd op Handboek vervanging actualiseren

14 7 Jun 2022
Antwoord van Denny Schouten

"Ik vind het goed om alle opties mee te wegen, maar voor ons zou het in feite een sta…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 7 Jun 2022 gereageerd op Handboek vervanging actualiseren

14 7 Jun 2022
Antwoord van Denny Schouten

"Het is voor mij even graven in m'n geheugen, maar ik kan me herinneren dat met het e…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 2 Jun 2022 gereageerd op Bij overbrenging toets op compliancy PDF/A bestanden aan ISO 19005

9 3 Jun 2022
Antwoord van René Lodder

"Maar heeft het dan nog zin om te actualiseren? Ik zie zelf het nut niet voor de dage…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 2 Jun 2022 gereageerd op Handboek vervanging actualiseren

14 7 Jun 2022
Antwoord van Denny Schouten

"Bedankt voor jullie antwoorden! Hier kan ik goed verder mee. "

Jean-Luc Rouvroye heeft 1 Jun 2022 gereageerd op Handboek vervanging actualiseren

14 7 Jun 2022
Antwoord van Denny Schouten

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden