Discussies van Sven Blom | KBenP (85)

Discussies waarop is gereageerd (72) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Niels, Goede en interessant vraag. Als je het mij vraagt is het erg kortzichtig…"

Sven Blom | KBenP heeft 10 Mrt 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Ik snap je gedachtengang Nadia en ben het ook met je eens. Digitale 'documenten' zij…"

Sven Blom | KBenP heeft 20 Jan 2016 gereageerd op Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

"Ik geloof zeker niet dat we altijd al zaakgericht hebben gewerkt overal. Ik ken erg…"

Sven Blom | KBenP heeft 18 Jan 2016 gereageerd op Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

"Ik ken ze wel. Meestal na een mislukt traject. In de praktijk krijgt het beestje dan…"

Sven Blom | KBenP heeft 14 Jan 2016 gereageerd op Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

"Helder! Klinkt als een degelijke aanpak: verminderen van handtekening en waar toch…"

Sven Blom | KBenP heeft 6 Jan 2016 gereageerd op Ondertekenen documenten interne processen

6 12 Jan 2016
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Wat is het verschil met het ondertekenen van processen met een interne  of externe t…"

Sven Blom | KBenP heeft 6 Jan 2016 gereageerd op Ondertekenen documenten interne processen

6 12 Jan 2016
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Ik geloof dat de oplossing ligt bij het faciliteren van de belangen van de medewerke…"

Sven Blom | KBenP heeft 8 Okt 2015 gereageerd op Hoe bereik je dat archiefstukken ook echt in het DMS worden opgeslagen en niet op afdelingsschijf of cloud?

11 29 Okt 2015
Antwoord van Ron van der Weerd

"Yvonne, Doel je dan echt op een handmatig beheerde thesaurus of denk je meer dan de…"

Sven Blom | KBenP heeft 29 Jun 2015 gereageerd op Terug naar de thesaurus bij zgw ?

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

"Dag Erik, Ook ik ben het eens met je collega. Bijna alle zaaksystemen hebben moment…"

Sven Blom | KBenP heeft 9 Jun 2015 gereageerd op Volledige RMA functionaliteit in een Zaaksysteem

6 6 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"@ Yvonne, dat probleem is toch niet anders dan bij elk ander vertrouwelijk document?…"

Sven Blom | KBenP heeft 13 Mei 2015 gereageerd op Archiveren van aanbestedingen die via Tenderned zijn verlopen

12 18 Mei 2015
Antwoord van Diederik Heij

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden