Discussies van Sven Blom | KBenP (85)

Discussies waarop is gereageerd (72) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Natalja, Op https://zaaksystemeninbeeld.nl/kaart/ hebben wij een poging gedaan…"

Sven Blom | KBenP heeft 1 Okt 2018 gereageerd op welke gemeente gebruikt ook Inproces van Brein?

8 1 Okt 2018
Antwoord van Rita van Ettikhoven

"Dag Cora, geen probleem. Dan is jouw vraag voor mij te algemeen om goed te kunnen be…"

Sven Blom | KBenP heeft 30 Aug 2018 gereageerd op Kosten van een DMS

6 30 Aug 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Dag Cora, Ik heb hier wel wat zicht op o.b.v. een aantal aanbestedingen uit het ver…"

Sven Blom | KBenP heeft 30 Aug 2018 gereageerd op Kosten van een DMS

6 30 Aug 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Ik zou dit in eerste instantie oplossen met een status binnen de zaak. Als nazorg ee…"

Sven Blom | KBenP heeft 11 Jun 2018 gereageerd op Is 'nazorg' een apart werkproces?

5 5 Sept 2022
Antwoord van Marcel

"Volgens mij nog niet. Op onze kaart helaas nog niet, maar mocht deze informatie besc…"

Sven Blom | KBenP heeft 3 Nov 2017 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Dag Ron, Goed om te horen. We voeren momenteel ook weer everschillende acceptatiete…"

Sven Blom | KBenP heeft 20 Jun 2016 gereageerd op Test- en acceptatieplan

5 20 Jun 2016
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Dag Ron, Met een vast test- en acceptatieplan kan jou helaas niet helpen.We hebben…"

Sven Blom | KBenP heeft 16 Jun 2016 gereageerd op Test- en acceptatieplan

5 20 Jun 2016
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Dag Mart, Ik zie daar zeker mogelijkheden voor. Met een goed en modern zaaksysteem…"

Sven Blom | KBenP heeft 23 Mei 2016 gereageerd op Wegingscriteria bij zaakgericht werken

4 23 Mei 2016
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"@ Jean-Luc, de lijst is inderdaad kort verwacht ik. Ik ken http://www.genetics.nl/op…"

Sven Blom | KBenP heeft 17 Mrt 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"@Jean-Luc: helemaal mee eens. Zeker voor de omgevingsvergunningen lijkt mij dat ook…"

Sven Blom | KBenP heeft 11 Mrt 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden