Discussies van Eelco Lelieveld (27)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Met veel interesse heb ik de discussie over het archiveren van ruimtelijke plannen g…"

Eelco Lelieveld heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Archiveren ruimtelijkeplannen.nl

19 22 Dec 2021
Antwoord van Ruben Schortinghuis

"Hallo Bert en anderen, Met interesse lees ik jullie discussie nu ik bezig ben om on…"

Eelco Lelieveld heeft 4 Jan 2019 gereageerd op OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

8 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Bedankt voor je aanvulling. Deze ben ik in de selectielijst (nog) niet tegengekomen,…"

Eelco Lelieveld heeft 4 Jan 2019 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Dag Yvonne, Als ik de Handreiking Vervanging Archiefbescheiden (Archief2020) lees,…"

Eelco Lelieveld heeft 4 Jan 2019 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Hoi Marieke, Gelet op ons zaaksysteem denk ik dat wij uitkomen aan wat je schrijft…"

Eelco Lelieveld heeft 4 Jan 2019 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Ik sluit me aan bij de reactie van Chantal. Ook wij gebruiken de i-navigator vooral…"

Eelco Lelieveld heeft 4 Okt 2018 gereageerd op Model DSP/ I-Navigator

5 8 Okt 2018
Antwoord van Bert Brons

"Dag Yvonne, Dank je wel voor je reactie. "Het antwoord is ja", schrijf je. Dat is d…"

Eelco Lelieveld heeft 4 Okt 2018 gereageerd op Toezicht gemeentelijke archieven

3 12 Nov 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Bart, Je bericht is al van wat langer geleden, dus misschien ben je inmiddels e…"

Eelco Lelieveld heeft 18 Sept 2018 gereageerd op Juiste informatie in de omschrijving van een zaak in de eSuite (Dimpact)

4 18 Sept 2018
Antwoord van Bart Maarse

"Dag Lourens, Dank je wel voor je reactie. Je aandachtspunten ga ik meenemen in de c…"

Eelco Lelieveld heeft 18 Sept 2018 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Dag Jolanda en Yvonne, Een wat late reactie, maar alsnog bedankt voor jullie antwoo…"

Eelco Lelieveld heeft 13 Sept 2018 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden