Discussies van Leon van Oosterom (238)

Discussies waarop is gereageerd (208) Antwoorden Recente activiteiten

"Het blijft toch wonderlijk dat we het zelfs niet eens kunnen worden over wat voor no…"

Leon van Oosterom heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Beste Jean-Luc Voor je primaire vragen heb ik niet echt een antwoord, behalve dan m…"

Leon van Oosterom heeft 27 Nov 2019 gereageerd op RODIN: gebrek aan toetsbare normen

24 28 Nov 2019
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Beste Bert, ik hanteer zelf altijd (en adviseer) een compressie naar 70% tot 80%. 80…"

Leon van Oosterom heeft 27 Aug 2019 gereageerd op Maximaal toegestane compressie bij vervanging

3 12 Dec 2019
Antwoord van Bert Brons

"Beste Sven, zie ook deze oproep/discussie hier op Breed: http://www.breednetwerk.nl/…"

Leon van Oosterom heeft 28 Mrt 2019 gereageerd op Samenvoegen DIV

4 17 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Mooi overzicht "

Leon van Oosterom heeft 25 Mrt 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Bert, Volgens mij verplicht niets in wet- of regelgeving om de digitale bestan…"

Leon van Oosterom heeft 25 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Nou ja dat vraag ik me dus af of dat niet wenselijk is, volgens mij scheelt het kunn…"

Leon van Oosterom heeft 22 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Hoi Bert, ja ik begreep de vraag. Ik vroeg mij alleen af of de digitale bestanden ni…"

Leon van Oosterom heeft 22 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Als je het vonnis leest, dan lijkt de uitspraak terecht. Echter vraag ik mij af wat…"

Leon van Oosterom heeft 21 Mrt 2019 gereageerd op Strafontslag archiefmedewerker vanwege oneigenlijke vernietiging

6 28 Mrt 2019
Antwoord van Gerdien Drost

"@Bert. Interessante vraag. Wat ik me afvroeg en wat nog niet echt aan de orde kwam i…"

Leon van Oosterom heeft 21 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden