Discussies van Leon van Oosterom (238)

Discussies waarop is gereageerd (208) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb recent een organisatie begeleid bij de implementatie van Roxit's InProces/Squ…"

Leon van Oosterom heeft 27 Jan 2021 gereageerd op Squit2020/InProcess zaken als DMS/zaaksysteem

9 27 Jan 2021
Antwoord van Gerben Weenink

"Ik zou inzetten op het "on-demand" digitaal via de werkomgeving beschikbaar stellen…"

Leon van Oosterom heeft 23 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Beste Jean-Luc, Als de bestanden zijn  gedigitaliseerd door een service-bureau, zou…"

Leon van Oosterom heeft 17 Sept 2020 gereageerd op Scans achteraf verbeteren

3 17 Sept 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"@Jan & @Yvonne misschien een idee om dit via een online overleg eens te bespreke…"

Leon van Oosterom heeft 14 Mei 2020 gereageerd op Perspectief DIENSTVERLENING

5 21 Mei 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Gert, In a nutshell: Bij digitalisering van analoge documenten is allereerst d…"

Leon van Oosterom heeft 6 Feb 2020 gereageerd op Vernietiging van analoge documenten te bewaren die digitaal zijn gemaakt in DMS

8 13 Feb 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Volgens mij is het zo dat je in het handboek vervanging archiefbescheiden opneemt we…"

Leon van Oosterom heeft 4 Dec 2019 gereageerd op Vereenvoudigen beheer Vervangingsregister

8 28 Jan 2020
Antwoord van Arjan Blom

"Beste Gert, Als het om een éénmalige actie gaat zou ik niet aanbevelen om dit zelf u…"

Leon van Oosterom heeft 2 Dec 2019 gereageerd op Documenten machinaal sorteren

2 3 Dec 2019
Antwoord van gert kip

"Beste Roland, Zelfs professionele servicebureaus vinden het niet makkelijk om te vol…"

Leon van Oosterom heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"@Jean-Luc. Daar ben ik wel van overtuigd en ik zou er zeker aan meewerken. "

Leon van Oosterom heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Yvonne, ik wil niets afdoen aan hoe en tegen welke kosten de gemeente Amsterdam geko…"

Leon van Oosterom heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden