Discussies van Kees-Jan Vermeulen (121)

Discussies waarop is gereageerd (99) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Bert, in principe geldt die 20 jaar voor de opschoning ook niet meer. Dat is m…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 26 Jul 2018 gereageerd op bewaartermijn zienswijzen

9 7 Aug 2018
Antwoord van Jan Bakker

"Hallo Jolanda, Ik had vanmiddag ongeveer dezelfde discussie. Zoals ik het opvat, moe…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 18 Jun 2018 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Hallo Jolanda, deze bewaartermijnen komen rechtstreeks uit de bijlage 6 van het uitv…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 18 Jun 2018 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Er is geen directe koppeling. Wel zijn er diverse zaaksystemen die alfresco als onde…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Als de zaaktypen éénmaal in het zaaksysteem zitten en gebruikt zijn in een zaak, is…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Naast een groot aantal zaaksystemen zijn er weinig andere pakketten die een koppelin…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Dat hangt er natuurlijk vanaf of dat 'nieuwe' pakket ook een koppeling heeft. Uitera…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Mirjam, als redacteur van het Model-DSP wil ik je dit meegeven:  Het model-DS…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Modificaties op model DSP

5 23 Jan 2018
Antwoord van MGroels

"Bij de tot stand koming van de selectielijst is inderdaad gekeken naar de oude bewaa…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 19 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Dit was eigenlijk ook mijn punt: op het moment dat zo'n register wordt bijgehouden,…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 11 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden