Discussies van Kees-Jan Vermeulen (121)

Discussies waarop is gereageerd (99) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Jan, je mag ervanuit gaan dat de i-Navigator klopt. Ik ben van mening dat de…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 16 Mei 2023 gereageerd op bewaartermijnen uitvoering Participatiewet

2 16 Mei 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Johan, deze gegevens hebben een bewaartermijn van 1 jaar. Hoe minder tijd je…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 17 Apr 2023 gereageerd op Ontsluiting historische klantgeleiding gegevens

6 17 Apr 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hallo Johan, Ik heb wel een vraag over welke klanten het hier gaat. Gegevens over k…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 17 Apr 2023 gereageerd op Ontsluiting historische klantgeleiding gegevens

6 17 Apr 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hallo Wilma, dat kan kloppen. Dat heb ik niet nagekeken, maar de gemeenten hebben d…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Wilma, maar art 23 lid 4 zegt: Met het oog op de verplichting bedoeld in het d…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Danny, ik ben wel geïnteresseerd in deze lijst, zeker als iemand kan achterha…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Bewaartermijnen gebouwen en installaties

7 5 Apr 2023
Antwoord van Danny Adams

"Hallo Joke, de context is hier behoorlijk belangrijk. Dus wie krijgt deze documente…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Bewaartermijn documenten Voorlopige hechtenis

2 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Wilma, deze is lastig: zoals ik het nu lees, lijkt het erop dat de regeling a…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 28 Mrt 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Als de nieuwsbrief als een aparte zaak gezien kan worden, zou ik kiezen voor 20.1.1…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 3 Feb 2023 gereageerd op Bewaartermijn externe nieuwsbrief door ons verzonden

5 3 Feb 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"ik zou voor 13.1.1 kiezen (V 7 jaar)"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Jan 2023 gereageerd op Bewaartermijn geschil personeelslid (zogenaamde kabinetsdossiers)

2 5 Jan 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden