Discussies van Jolanda de Jong (90)

Discussies waarop is gereageerd (85) Antwoorden Recente activiteiten

"@Henry, het lijkt me al héél mooi als binnen zowel MT, als DB/b&w, als AB/raad é…"

Jolanda de Jong heeft 18 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"Ik ging ervan uit dat de overbrengingstermijn van 10 jaar pas geldt voor archief dat…"

Jolanda de Jong heeft 9 Sept 2019 gereageerd op Wijzigingswetten Wet open overheid en Archiefwet: Wat kost dat?

2 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Op KIA staat een deels aanvullend document over de wijzigingen in de Archiefwet. Het…"

Jolanda de Jong heeft 11 Jul 2019 gereageerd op Publieke waarden Archiefwet- Bibliotheekwet ?

9 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Het IFV schreef het document 'Veiligheidsregio ICT-kwaliteitsnormen; Behorende bij G…"

Jolanda de Jong heeft 11 Jul 2019 gereageerd op Gebruik van GIBIT bij aanbesteding ICT systemen

7 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Twee berichten over Common Ground en DIV: Citaat van Sven Blom in een LinkedIn-upda…"

Jolanda de Jong heeft 4 Jul 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Misschien kun je iets met deze Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking A2-gemeenten."

Jolanda de Jong heeft 13 Jun 2019 gereageerd op Artikel Zorg en Beheer archief in Gemeenschappelijke Regeling bij fusie

5 13 Jun 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Yvonne, in relatie tot publieke waarden als in artikel 4 van de Wsob zie ik die bew…"

Jolanda de Jong heeft 4 Jun 2019 gereageerd op Publieke waarden Archiefwet- Bibliotheekwet ?

9 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Het begrip 'publieke waarden' kun je verschillend uitleggen. Ik was niet bij de Arch…"

Jolanda de Jong heeft 4 Jun 2019 gereageerd op Publieke waarden Archiefwet- Bibliotheekwet ?

9 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Het uitgebreide rapport 'Datagedreven sturing bij gemeenten; Van data tot (gedeelde)…"

Jolanda de Jong heeft 27 Apr 2019 gereageerd op Ethische data dilemma’s op de werkvloer

6 29 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Een hierbij aansluitend artikel: "Kunstmatige intelligentie en dataprotectie: veel m…"

Jolanda de Jong heeft 23 Apr 2019 gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

48 10 Nov 2022
Antwoord van Johannes Lijnse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden