Discussies van Jolanda de Jong (90)

Discussies waarop is gereageerd (85) Antwoorden Recente activiteiten

"Op 18 oktober 2019 ontving de Tweede Kamer een Kamerbrief over de toekomst van het o…"

Jolanda de Jong heeft 29 Okt 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Marius, dank voor je uitgebreide reactie op mijn opmerkingen. Ik begrijp nu de geda…"

Jolanda de Jong heeft 8 Okt 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"Yvonne, wellicht is voor het digitale deel ook hier nog iets bruikbaars in te vinden…"

Jolanda de Jong heeft 8 Okt 2019 gereageerd op Datagestuurd toezicht op grond van Archiefwetgeving

9 9 Okt 2019
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"@Yvonne, deze achtergronden lezend, begrijp ik de situatie. Het is fijn te lezen ove…"

Jolanda de Jong heeft 30 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Marius, heel erg bedankt voor je reactie, je onderzoekje, en de verbeterde Excel! I…"

Jolanda de Jong heeft 30 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"Yvonne, dank voor je uitleg! Wat betreft (aanwezigheid van) de inspectie en de capac…"

Jolanda de Jong heeft 29 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Yvonne, van die bezuiniging wist ik niet. Ik weet niet of het ermee te maken heeft,…"

Jolanda de Jong heeft 29 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Marius, wat je in je eerste twee alinea's schrijft, zie ik ook zo. Bij gebruik van…"

Jolanda de Jong heeft 25 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Henry, de (versterking van de) controle door de raad is inderdaad deels afhankelijk…"

Jolanda de Jong heeft 19 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Yvonne, die versterking van het horizontaal toezicht had ik ook in m’n achterhoofd.…"

Jolanda de Jong heeft 18 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden