Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"@Jack, de vraag is niet zo zeer welke informatie ik nodig heb en hoe lang, maar hoe…"

Marco Klerks heeft 9 Okt 2018 gereageerd op Waarom de elektronische handtekening een risico is voor duurzame toegankelijkheid... (en wat doen we er aan?)

6 10 Okt 2018
Antwoord van Guus Benkers

"Een kort en krachtig (en helder) antwoord: Ja.   Interessanter is de vraag achter de…"

Marco Klerks heeft 9 Okt 2018 gereageerd op Beheer overheidsinformatie

5 14 Nov 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Helaas Johan, ik heb geen lijstje dat ik kan delen. Dat staat nog op het te-doen-lij…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Nee, GIBIT is een achtervang voor als je "vergeten" bent om bepaalde zaken in het gu…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Ik raad het blindelings volgen van standaarden af. Zo stelt de NEN 2082 ook eisen aa…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Volgens mij hebben wij ook GR's die gebruik maken van ons zaaksysteem. De vraag heef…"

Marco Klerks heeft 27 Jun 2018 gereageerd op Vraag archieftoezicht gemeenschappelijke regelingen

11 6 Jul 2018
Antwoord van Terri Quinn

"Vervreemding zal inderdaad nog maar zelden voorkomen, aangezien je in de digitale we…"

Marco Klerks heeft 5 Mrt 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

""Als ik 's morgens binnen kom, dan kijk ik welke brieven er in mijn postvakje zitten…"

Marco Klerks heeft 27 Jan 2018 gereageerd op Zaaktype toekennen: behandelaar of DIV medewerker?

9 7 Feb 2018
Antwoord van Roos van den Broek

"Ik heb de i-Navigator zelf al een tijdje niet meer gezien, maar enkele aandachtspunt…"

Marco Klerks heeft 21 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Mirjam, wat wil je met deze formule bereiken? Welk probleem probeer je op te lossen?"

Marco Klerks heeft 21 Jan 2018 gereageerd op Modificaties op model DSP

5 23 Jan 2018
Antwoord van MGroels

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden