Discussies van Aike van der Ploeg (38)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Recente activiteiten

"De gegeven link werkt bij mij niet ( 403 Forbidden) , deze wel: https://castricum.ra…"

Aike van der Ploeg heeft 10 Jan 2018 gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

11 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Moet ik daaruit dan de conclusie trekken dat zodra er sprake is van digitale archief…"

Aike van der Ploeg heeft 9 Jan 2018 gereageerd op terughalen digitale verslaglegging van raadsverslagen, is dat mogelijk?

5 9 Jan 2018
Antwoord van Aike van der Ploeg

"John, Alleen voor archiefbescheiden zoals bedoeld in artikel 1 onder c. van de Archi…"

Aike van der Ploeg heeft 11 Nov 2017 gereageerd op Vervangingseisen van toepassing op historische collectie?

4 13 Nov 2017
Antwoord van John Derickx

"Dat van de CdK kan ik me herinneren, daar zaten gerubriceerde stukken van de BVD bij…"

Aike van der Ploeg heeft 8 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Maar dat is dan een andere discussie die hier te voeren is: http://www.breednetwerk.…"

Aike van der Ploeg heeft 7 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Het lijkt mij allemaal niet zo moeilijk. Het Besluit beperking openbaarheid is een b…"

Aike van der Ploeg heeft 6 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Hier kan ik niet zoveel mee Yvonne, hier staat ook niets nieuws. Deze discussie is…"

Aike van der Ploeg heeft 15 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

"De huidige definitie is absoluut niet te krap, incorporeert zelfs uitdrukkelijk digi…"

Aike van der Ploeg heeft 15 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

"Heerlijk, een non-discussie. Er is niets mis met het woord / begrip "Archiefbescheid…"

Aike van der Ploeg heeft 15 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

"Dag Yvonne, maar wat doet de gemeente Tilburg nu met tweets? Tweets van de gemeente…"

Aike van der Ploeg heeft 4 Mei 2017 gereageerd op Twitter gaan we niet archiveren en bewaren ?

5 4 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden