Discussies van Aike van der Ploeg (38)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Marieke, Dat is niet helemaal wat ik zeg. De meeste app-providers bieden over h…"

Aike van der Ploeg heeft 5 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Natuurlijk is er een relatie AVG-Archiefwet, dat zal niemand ontkennen. Die relatie…"

Aike van der Ploeg heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Het wetsvoorstel nieuwe Archiefwet ligt nog niet bij de RvS.  Archiefwet 1995 en te…"

Aike van der Ploeg heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik denk niet dat het gaat om het onderscheid mail of tekstbericht. De crux lijkt te…"

Aike van der Ploeg heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"De uitspraak is wat breder dan het wel erg korte hier geciteerde stukje. Ik geef wat…"

Aike van der Ploeg heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Jack, Archief2.0 voor archivarissen en andere liefhebbers gaat op in KIA ... Gr…"

Aike van der Ploeg heeft 5 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"Dag Yvonne, Het zit je hoog merk ik. Het in vette letters herhalen van een vraag waa…"

Aike van der Ploeg heeft 5 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"Hm,ik lijk een gevoelige snaar te hebben geraakt. Ik lees "met de nadruk op samenwer…"

Aike van der Ploeg heeft 5 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"In 1995 was de gemiddelde levensverwachting ook al boven de 75 jaar en de laatste 10…"

Aike van der Ploeg heeft 8 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dankjewel! "

Aike van der Ploeg heeft 11 Jan 2018 gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

11 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden