Discussies van Antony Fokker (42)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Jurriaan,  Ik ben in de omstandigheid les te mogen geven aan DIV-vers die de t…"

Antony Fokker heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

"Bij de gemeente 's-Hertogenbosch hebben we Arnoud Glaudemans, één van de bijdragers…"

Antony Fokker heeft 5 Mrt 2014 gereageerd op Professionaliseren archieftoezicht (Stichting Archiefpublicaties)

2 5 Mrt 2014
Antwoord van Antony Fokker

"Overigens: ook dit is dus een mooi voorbeeld van de noodzaak tot archiveren!"

Antony Fokker heeft 6 Dec 2013 gereageerd op SOD opleiding inhoud

7 17 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Bas, Ik moet thuis kijken, want ik meen de SOD II mappen blok 3 nog te hebben staan.…"

Antony Fokker heeft 6 Dec 2013 gereageerd op SOD opleiding inhoud

7 17 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Inderdaad, echt een opzienbarende geweldige vooruitgang :-) "

Antony Fokker heeft 11 Nov 2013 gereageerd op E-mail mag niet gebruikt worden bij Hoger Beroep

7 18 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Omdat het bericht dus niet via het "goede" medium is ontvangen, gaan we een circus o…"

Antony Fokker heeft 11 Nov 2013 gereageerd op E-mail mag niet gebruikt worden bij Hoger Beroep

7 18 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Mijn vraag: waarom accepteert de gemeente de elektronisch ingediende zienswijze niet…"

Antony Fokker heeft 11 Nov 2013 gereageerd op Elektronisch ingediende zienswijzen?!

9 15 Nov 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

"Beste Marianne,  OK, dank voor deze aanvulling! Maar dan een vraag: de basis van int…"

Antony Fokker heeft 31 Jul 2013 gereageerd op Gemeenschappelijke regelingen en het nieuwe interbestuurlijk toezicht

7 2 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Marianne, Niet saai, maar zeker zinnig, deze juridische discussie met zijn hel…"

Antony Fokker heeft 31 Jul 2013 gereageerd op Gemeenschappelijke regelingen en het nieuwe interbestuurlijk toezicht

7 2 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Ingmar, Dank! In die definitie-kwestie is dan meteen duidelijkheid gebracht. Is het…"

Antony Fokker heeft 22 Mei 2013 gereageerd op Het opstellen van een migratieverklaring

9 24 Mrt 2015
Antwoord van Hans Pieterse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden