Discussies van Marius Jansen (123)

Discussies waarop is gereageerd (111) Antwoorden Recente activiteiten

"Het mooie is dat wanneer je daar waarde aan hecht in feite voor elke optie kan kieze…"

Marius Jansen heeft 26 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"Inderdaad hele interessante en zinvolle discussies. Het nog eens gelezen te hebben v…"

Marius Jansen heeft 26 Jan 2011 gereageerd op Zaakgewijs werken: Opvattingen en Misvattingen

9 18 Mrt 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Interessante discussiepunten die bij mij toch ook enige verbazing oproept.   Wat wi…"

Marius Jansen heeft 21 Jan 2011 gereageerd op Zaakgewijs werken: Opvattingen en Misvattingen

9 18 Mrt 2011
Antwoord van Marco Klerks

"@Rob, Dank voor je reactie. Ik bedoeld het inderdaad zoals jij in je reactie aangeef…"

Marius Jansen heeft 18 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"Volgens mij moeten we het niet moeilijker maken dan nodig.  Eigenlijk is het heel si…"

Marius Jansen heeft 15 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"Dag Alice,   Wat ik bedoel is dat het begrip en verschijsel deeldossier niet is gebo…"

Marius Jansen heeft 4 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht werken en toegang tot het fysieke archief

5 13 Jan 2011
Antwoord van Rob Haans

"Dag Mart, De selectielijst zegt over metadata onder cat. 2.11 alleen maar iets over…"

Marius Jansen heeft 2 Jan 2011 gereageerd op Archiveren procesgegegevens (tracking, tracing, logging, auditing)

3 2 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"Dag Marco, Een zaak zou je in dit verband in twee processtappen kunnen faseren. De g…"

Marius Jansen heeft 2 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"Dag Alice, Zaaksgewijs werken is feitelijk ook gelijk aan zaaksgewijs ordenen, ook…"

Marius Jansen heeft 2 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht werken en toegang tot het fysieke archief

5 13 Jan 2011
Antwoord van Rob Haans

"@Ingmar @Marco   Dank voor jullie reacties.  Persoonlijk wilde ik geen twijfel zaaie…"

Marius Jansen heeft 20 Dec 2010 gereageerd op Afschaffen schriftelijke neerslag raadsvergaderingen en vervangen door geluidsopnamen praktisch wenselijk en wettelijk mogelijk?

9 29 Jan 2012
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden