Discussies van Rens (121)

Discussies waarop is gereageerd (121) Antwoorden Recente activiteiten

"Interessant artikel, Yvonne. In antwoord op je vraag: ik ken in mijn omgeving geen v…"

Rens heeft 28 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik herken niet zo het beeld dat veel (cloud)applicaties geen mogelijkheid tot schoni…"

Rens heeft 27 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Persoonlijk ben ik niet zo van de letter van de wet, het gaat er meer om te handelen…"

Rens heeft 22 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Deze discussie komt regelmatig voorbij en meestal worden gegevens en informatie dan…"

Rens heeft 22 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Maayke, Erg interessant om te lezen dat jullie een migratie/conversiehandboek…"

Rens heeft 19 Okt 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

"Het behandelen van een zienswijze is m.i. geen op zichzelf staand proces, maar hoort…"

Rens heeft 17 Jul 2017 gereageerd op Zaaktype zienswijzen ingediend door burgers/bedrijven

5 22 Aug 2017
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Afhankelijk van hoe je het DMS hebt gepositioneerd (als backend onder een zaaksystee…"

Rens heeft 13 Jul 2017 gereageerd op Hoeveel lagen in je DMS??

2 13 Jul 2017
Antwoord van Rens

"Yvonne, ik bedoel juist dat de rechter geen harde criteria ter beschikking heeft om…"

Rens heeft 3 Jul 2017 gereageerd op Verzendadministratie, hoe ziet die er uit?

16 1 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij mijn weten zijn er geen harde criteria waar een verzendadministratie aan moet do…"

Rens heeft 29 Jun 2017 gereageerd op Verzendadministratie, hoe ziet die er uit?

16 1 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Zaakgerichte dossiervorming is absoluut een hele nuttige best practice, maar ik heb…"

Rens heeft 13 Apr 2017 gereageerd op Wat is voor jullie DE reden geweest om zaakgericht te gaan werken?

6 20 Apr 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden