Discussies van Rens (121)

Discussies waarop is gereageerd (121) Antwoorden Recente activiteiten

" Dat klopt inderdaad. En niet alleen in kaart brengen, maar ook up-to-date houden."

Rens heeft 11 Jun 2018 gereageerd op Aanslagen gemeentelijke belastingen, registeren in het zaaksysteem?

20 11 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"BI=business intelligence. Bijvoorbeeld een rapportagetool zoals Crystal Reports.  "

Rens heeft 7 Jun 2018 gereageerd op Aanslagen gemeentelijke belastingen, registeren in het zaaksysteem?

20 11 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja, daar heb ik zeker ervaring mee. Om te kunnen vernietigen is het belangrijkste da…"

Rens heeft 7 Jun 2018 gereageerd op Aanslagen gemeentelijke belastingen, registeren in het zaaksysteem?

20 11 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ligt het dan niet meer voor de hand om de archivering in te richten in het "eigen sy…"

Rens heeft 6 Jun 2018 gereageerd op Aanslagen gemeentelijke belastingen, registeren in het zaaksysteem?

20 11 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Wat jammer dat het Nationaal Archief zo'n enge benadering kiest. Volgens mij is het…"

Rens heeft 28 Mei 2018 gereageerd op Review richtlijn archiveren overheidswebsites

17 28 Mei 2018

"Wij hanteren voor logging altijd categorie 19.1 (gegevens administreren), dus dan ko…"

Rens heeft 26 Mrt 2018 gereageerd op Bewaartermijn logging data

7 16 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben het niet eens met de stelling, ik denk dat er zowel preventie- als reparatiem…"

Rens heeft 22 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Stelling 8: ‘Ongestructureerde data (e-mail, shares) zijn niet compliant te krijgen’

8 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Ik ben het met Jack eens dat je de focus niet op alle verkeer moet leggen, maar moet…"

Rens heeft 7 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Yvonne, ken je ook gemeenten die dergelijke functionaliteit behalve voor zoeken ook …"

Rens heeft 28 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Het is inderdaad zo dat het goed positioneren en benutten van je DMS helpt. Nadeel v…"

Rens heeft 28 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden