Discussies van Jan-Jaap Fleurke (121)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"@Bert misschien wel zo praktisch maar niet zaakgericht. Stel dat een enkele indiener…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 28 Feb 2020 gereageerd op verzameldossier in zaaksysteem

8 6 Mrt 2020
Antwoord van jack karelse

"Avond Marc, Kun je aangeven waarom je precies verzameldossiers maken wilt? Wat is h…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 27 Feb 2020 gereageerd op verzameldossier in zaaksysteem

8 6 Mrt 2020
Antwoord van jack karelse

"Ik heb wel eens de besluitenlijst van bijvoorbeeld een b&w-vergadeing aangelever…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 18 Feb 2020 gereageerd op Niet getekende Beleidsstukken

2 18 Feb 2020
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Nou nou Jack, een beetje kort door de bocht. Stel je eens voor dat wij (lees DIV-ers…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 19 Jan 2020 gereageerd op Waarom maken wij ons druk?

24 10 Feb 2020
Antwoord van jack karelse

"Hoi Raymond, Mooie vraag welke mij aan het denken heeft gezet. Het ziekenhuis waar…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 16 Jan 2020 gereageerd op Stappenplan opschoning medisch archief

9 21 Jan 2020
Antwoord van Raymond Juliana

"Goedemiddag Yvonne, Mijn eerste vraag is wat de gemeente precies moet doen? Is het…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 1 Dec 2019 gereageerd op Advies over zaaktype minderjarige vreemdelingen gevraagd

2 1 Dec 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Goedemorgen Anouk, Bij mijn vorige werkgever gebruikte we de volgende werkwijze. S…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 22 Nov 2019 gereageerd op procedure voor vernietiging (selectielijst)

5 25 Nov 2019
Antwoord van Rens

"Goedemiddag Arjan, Kun jij uitleggen wat een vervangingsregister is? Hier bij de ge…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 6 Nov 2019 gereageerd op Vereenvoudigen beheer Vervangingsregister

8 28 Jan 2020
Antwoord van Arjan Blom

"Bedankt voor jullie reacties. Kees-Jan, jij geeft aan dat in de polissen voor kunst…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 5 Sept 2019 gereageerd op Verzekeringpolissen van monumenten

4 6 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Middag Bert, Je krijgt dan net zoiets als ik wel eens bij bouwvergunningen zie. De…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 15 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden