Discussies van Jan-Jaap Fleurke (120)

Discussies waarop is gereageerd (106) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Jules, Als ik het goed heb dan moeten de gemeenten alle actieve beperkingen in…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 6 Jul 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Dank jullie voor de reacties. Ik had ook al gelezen dat gemeentes verantwoordelijk z…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 29 Jun 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Avond, Mijn gemeente doet mee met de GT Print aanbesteding van VNG. Ik lees in het…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 24 Apr 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd printers Burgerlijke Stand

11 22 Mrt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Goedemiddag Bert, Zou je een voorbeeld kunnen geven wat de verschillen zijn? Het mo…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 7 Apr 2020 gereageerd op Documenttypen in het model-DSP van SDU/VHIC

1 7 Apr 2020
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Hoi Arjan, Je kunt zelf aangeven wat je wilt. Als je naar Instellingen gaat en dan…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 26 Mrt 2020 gereageerd op Nieuwsbrief

2 26 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Beetje achterstanden bij het handmatig archiveren in het zaaksysteem inhalen en beëi…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 25 Mrt 2020 gereageerd op Even nieuwsgierig: waar zijn jullie thuis mee bezig?

16 26 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Arjen, Alles goed met je? Onlangs is er een blog geweest over kenniskaart voor…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 11 Mrt 2020 gereageerd op Cursus informatiebeheer voor de eindgebruikers

3 13 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Goedemiddag Jeroen, Heb je ook de volgende discussie gelezen?: http://www.breednetw…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 10 Mrt 2020 gereageerd op Zienswijzes n.a.v. een opgesteld plan als losse zaken behandelen

2 13 Mrt 2020
Antwoord van Erik Müller

"Nou nee. Een vertegenwoordiger van Decos gaf ooit als antwoord op een vraag van mij:…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 5 Mrt 2020 gereageerd op verzameldossier in zaaksysteem

8 6 Mrt 2020
Antwoord van jack karelse

"@Bert misschien wel zo praktisch maar niet zaakgericht. Stel dat een enkele indiener…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 28 Feb 2020 gereageerd op verzameldossier in zaaksysteem

8 6 Mrt 2020
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden