Discussies van Wim van Loon (73)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Recente activiteiten

"Dank Ludwig, en de anderen hierboven, voor je reactie. Ja, de uitvoering is/blijkt t…"

Wim van Loon heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Werkende digitale postkamer, kennis en ervaringen gevraagd

6 22 Jan 2019
Antwoord van Bert Kwant

"Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten. Ik ben het met je eens Jules, zi…"

Wim van Loon heeft 26 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Ik vind dit ook een belangrijk item, Jules, en ik probeer ook al geruime tijd een an…"

Wim van Loon heeft 19 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Zeker! Maar in mijn voorbeeld waren er geen analoge stukken, alleen digitale data en…"

Wim van Loon heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018
Antwoord van Marius Jansen

"Ja, Bert, wij zij er nog steeds mee bezig. Tussen alle andere items door heeft onze…"

Wim van Loon heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018
Antwoord van Marius Jansen

"Het (aanpakken van het) opschonen van (oude) applicaties staat op onze projectenlijs…"

Wim van Loon heeft 28 Sept 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Goed verwoord, Stefan, en ik ben het ook helemaal met je eens. Probleem is tot nu to…"

Wim van Loon heeft 28 Sept 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Ik meende me te herinneren dat ik hierover iets had gelezen in samenhang met Den Bos…"

Wim van Loon heeft 13 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Inderdaad, maar dat vinden we dan weer niet 'klantvriendelijk', veel te omslachtig..…"

Wim van Loon heeft 13 Aug 2018 gereageerd op Hoe zien jullie de volgende casus ??

13 13 Aug 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Ik zit wel op de lijn van Stefan en Bert. Het ontwerpplan (met zienswijzen) is bij o…"

Wim van Loon heeft 26 Jul 2018 gereageerd op bewaartermijn zienswijzen

9 7 Aug 2018
Antwoord van Jan Bakker

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden