Discussies van Wim van Loon (73)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Recente activiteiten

"Waarom zou je die dossiers inderdaad in een e-depot plaatsen? Personeelsdossiers zij…"

Wim van Loon heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Mee eens. Ik denk dat de i-Navigator een vergissing maakt: Specifiek resultaat 5.1.…"

Wim van Loon heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Dat is een leuke vraag, Huug, en ik wil wel uitleggen hoe wij in Apeldoorn het doen.…"

Wim van Loon heeft 31 Jan 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

"Nou nee, dat denk ik niet. Immers, als de machtiging verlener volgend jaar verhuist…"

Wim van Loon heeft 29 Jan 2019 gereageerd op Automatische incassokaarten

26 31 Jan 2019
Antwoord van jack karelse

"Wij gebruiken in Apeldoorn het Model-DSP gemeenten, de i-Navigator van VHIC en de Sd…"

Wim van Loon heeft 28 Jan 2019 gereageerd op Automatische incassokaarten

26 31 Jan 2019
Antwoord van jack karelse

"Ja, vond ik een prima artikel!"

Wim van Loon heeft 8 Jan 2019 gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

23 17 Jun 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Mooie vraag, Dick. Bij ons is het precies zo vastgesteld (vast format denk ik). Volg…"

Wim van Loon heeft 7 Jan 2019 gereageerd op Archivering en Reglement van Orde van Gemeenteraad en Raadscommissies

1 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Gerrit, misschien een beetje laat, maar kijk eens op deze link: http://www.breednetw…"

Wim van Loon heeft 7 Jan 2019 gereageerd op Protocol voor vernietiging digitale bestanden

5 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Ik stuur je een pb, Bert, en bespreek het met mijn collega.  "

Wim van Loon heeft 7 Jan 2019 gereageerd op OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

8 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Ik heb de indruk, Eelco, dat de inhoud van het onderwerp kwaliteit wat verschuift. D…"

Wim van Loon heeft 4 Jan 2019 gereageerd op OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

8 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden