Discussies van Wim van Loon (73)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Recente activiteiten

"Even formeel, Bert: als ik het zo hoor is 'papier' nog leidend. Er is nog geen verva…"

Wim van Loon heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Dank je voor je opmerkingen en terechte constateringen, Yvonne. Hetgeen je noemt is…"

Wim van Loon heeft 19 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Zo op het eerste gezicht lijk je me wel een punt te hebben, Yvonne!"

Wim van Loon heeft 1 Mrt 2019 gereageerd op Roep om Algemene Wet op Overheidsinformatie

6 6 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Mooie vraag, Yvonne. Ik heb nu geen tijd om me er ver in te verdiepen, maar kun jij…"

Wim van Loon heeft 1 Mrt 2019 gereageerd op Roep om Algemene Wet op Overheidsinformatie

6 6 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank, Kees-Jan, ik heb het nagezocht en je hebt gelijk. We gaan de laatste update la…"

Wim van Loon heeft 12 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Maar op het tabblad Archivering, Kees-Jan, staat nog 5 jaar, zie mijn vraag en afbee…"

Wim van Loon heeft 11 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Vanaf het moment dat wij een vervangingsbesluit hebben, bewaren we het 'vervangen' p…"

Wim van Loon heeft 11 Feb 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

"Zeker Yvonne. Maar toch nog één dingetje, voor Kees-Jan. Weet je misschien, waar het…"

Wim van Loon heeft 8 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Ja, even zo uit mijn hoofd, een VOG is toch ook maximaal een jaar geldig? Waarom zou…"

Wim van Loon heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Mee eens. Het gaat echter niet om grote aantallen. Ze vragen dus wel wat persoonlijk…"

Wim van Loon heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden