Discussies van Johannes Lijnse (47)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Marieke, bedoel je met versneld digitaliseren een nieuwe (definitieve) werksitua…"

Johannes Lijnse heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Een bekend dilemma waarbij ik in de oplossingen sfeer mij aansluit bij Leon van Oost…"

Johannes Lijnse heeft 24 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Je vraagt zeker naar iets waar elke bedrijf/organisatie (overheid, commercieel en no…"

Johannes Lijnse heeft 6 Jul 2020 gereageerd op Grip op ongedeelde informatie / tips en trucs wanted

5 6 Jul 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Interessante vraag Arjen. Ik denk dat als we op dit platform onszelf een half uurtje…"

Johannes Lijnse heeft 13 Mrt 2020 gereageerd op Cursus informatiebeheer voor de eindgebruikers

3 13 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Heb antwoord van de applicatiebeheerder, hier kan de genoemde functie ook benut word…"

Johannes Lijnse heeft 9 Mrt 2020 gereageerd op Documenten definitief maken in JOIN

21 9 Mrt 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Ik ben recent een project/opdracht gestart bij een gemeente om een beheerdocument vo…"

Johannes Lijnse heeft 2 Mrt 2020 gereageerd op Waardengedreven digitaal transformeren bij de provincie Noord-Brabant, archivering ?

10 2 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Jack, Interessante vraag die je stelt: automatisch converteren bij het afsluiten…"

Johannes Lijnse heeft 2 Mrt 2020 gereageerd op Documenten definitief maken in JOIN

21 9 Mrt 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Zo zou ik het ook doen. Verder is een steekproef op kwaliteit bij de reeds gescande…"

Johannes Lijnse heeft 13 Feb 2020 gereageerd op Vernietiging van analoge documenten te bewaren die digitaal zijn gemaakt in DMS

8 13 Feb 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Mooie aanvullingen Yvonne! De juridische invloeden worden nog al eens over het hoofd…"

Johannes Lijnse heeft 3 Feb 2020 gereageerd op Vier trends in informatiemanagement 2020, herken je die?

8 6 Feb 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Mijn eerste reactie is "open deuren", maar misschien werkt dat zo bij trends uit een…"

Johannes Lijnse heeft 2 Feb 2020 gereageerd op Vier trends in informatiemanagement 2020, herken je die?

8 6 Feb 2020
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden