Forumdiscussies (1,833)

Weergegeven discussies

Verzegelen van documenten, hoe doe je dat in het digitale tijdperk ?

Richtlijnen van BZK BZK heeft een aantal jaren geleden de handreiking burgmeesters gepubliceerd over hoe om te gaan met benoeming, herbenoe…

Begonnen door Yvonne WelingsLaatste antwoord

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Vernietigen clientgegevens uit SuitesvhSD

Hoi collegae, Bij Tilburg wordt er sinds een aantal jaar gewerkt met de Suites voor het Sociaal Domein (SvhSD). SvhSD is een applicatie di…

Begonnen door Wouter Verdaas

8 3 uur geleden
Antwoord van jack karelse

Nieuwe Archiefwet naar 2026

De verwachte inwerkingtreding van de nieuwe Archiefwet is wederom verschoven (bron). Dit keer naar 1 januari 2026. Wat vinden we daarvan?

Begonnen door Marco Klerks

2 3 uur geleden
Antwoord van jack karelse

Documenten van assets in de openbare ruimte archiveren

Hoi allen, bij mijn gemeente gaan we een project starten om de data en informatie van assets in de buitenruimte (wegen, bomen, riolering et…

Begonnen door Wouter Verdaas

0 8 uur geleden

Registreren van ingekomen post in ons zaaksysteem

Bij ons in de gemeente is afgesproken dat door de gemeente verzonden post die retour komt (onbestelbaar), wordt ingeschreven als ingekomen…

Begonnen door Ivo Bouwman

3 gisteren
Antwoord van Wouter Verdaas

Uniek identificatiekenmerk aan informatieobjecten

Ik heb een vraag over unieke identificatiekenmerken aan informatieobjecten. De nieuwe DUTO-eis registreren geeft het volgende aan: Het moet…

Begonnen door Wouter Verdaas

3 5 Apr
Antwoord van Roland van Abel

Op zoek naar collega's op het gebied van informatiebeheer bij (Stichting) Veilig Thuis

Om het informatiebeheer te organiseren bij mijn organisatie ben ik op zoek naar collega's op het gebied van informatiebeheer bij een Veilig…

Begonnen door Nicole Fielmieg

2 4 Apr
Antwoord van Nicole Fielmieg

opslag openbare documenten

Beste vakgenoten, Nu duidelijk wordt dat PLOOI omgezet wordt in een (in eerste instantie) verwijsindex voor de WOO, ben ik voor onze organ…

Begonnen door Arnold Dik

16 28 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

Wetsvoorstel voor ontheffing om archieven over te brengen

Bron: Wetsvoorstel voor ontheffing om archieven over te brengen | Nationaal Archief 26 maart 2024 Het is nog even wachten op een formele…

Begonnen door Yvonne Welings

1 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

Als omgevingsdienst zijn wij in januari 2023 van GreenValley overgegaan naar Open Wave. Daarbij hebben wij een verklaring van migratie opge…

Begonnen door Claudia Koster

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

Wie betaalt de kosten voor anonimiseren bij archiefdiensten?

Nieuwe Archiefwet 20xx De core business van archiefdiensten is beschikbaarstelling, actief via websites of passief op de studiezalen. Het v…

Begonnen door Yvonne Welings

0 26 Mrt

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden