Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Kitty, Wij proberen dit als volgt vorm te geven. Het is een combinatie van zaken…"

Marieke Klomp heeft 29 Mei 2020 gereageerd op vernietigen na 2 weken

7 2 Jun 2020
Antwoord van Rens

"Bij de invoering van de AVG hebben we de frequentie van de uitvoering verhoogd van 1…"

Marieke Klomp heeft 18 Mei 2020 gereageerd op vernietigen na 2 weken

7 2 Jun 2020
Antwoord van Rens

"Goede vraag. Ik denk dat verschillende factoren een rol spelen: - Archivering wordt…"

Marieke Klomp heeft 11 Mei 2020 gereageerd op Nieuwe datavisies en de rol van DIV

7 12 Mei 2020
Antwoord van Arjan van der Hoek

"Binnen mijn organisatie probeer ik hierbij ook aan te haken. Mijn insteek is dan de…"

Marieke Klomp heeft 8 Mei 2020 gereageerd op Nieuwe datavisies en de rol van DIV

7 12 Mei 2020
Antwoord van Arjan van der Hoek

"Geen gouden tip, maar ik zou een combinatie van oplossingen kiezen. De praktische op…"

Marieke Klomp heeft 3 Apr 2020 gereageerd op Vernietiging zaken uit meerdere applicaties

15 7 Apr 2020
Antwoord van jack karelse

"Dag Yvonne, Ik blijf de status van video/audiotulen ingewikkeld vinden. Als ik het g…"

Marieke Klomp heeft 23 Mrt 2020 gereageerd op Videotulen en de gemeentelijke selectielijst 2020

11 1 Dec 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"De gemeente 's-Hertogenbosch heeft een afdeling Erfgoed waar het archief en daarmee…"

Marieke Klomp heeft 28 Feb 2020 gereageerd op Paraaf op vernietigingslijsten als bijlage bij de machtiging

5 28 Feb 2020
Antwoord van Marieke Klomp

"In 's-Hertogenbosch worden de lijsten opgenomen in het zaaksysteem en tekent de arch…"

Marieke Klomp heeft 25 Feb 2020 gereageerd op Paraaf op vernietigingslijsten als bijlage bij de machtiging

5 28 Feb 2020
Antwoord van Marieke Klomp

"Genieten, dat doe ik zeker! We gaan een tweesporenbeleid volgen: enerzijds het thema…"

Marieke Klomp heeft 24 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Roland, prima, graag. Ik ben heel benieuwd naar hoe de inrichting en het gebruik…"

Marieke Klomp heeft 24 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden