Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Niet per sé. Het was vanuit mij een check-vraag. Ik kan altijd André natuurlijk even…"

Marieke Klomp heeft 15 Okt 2020 gereageerd op Denken over vernietiging, centraal met metadata

6 23 Okt 2020
Antwoord van Marco Klerks

"Vraag vanuit mijn organisatie: is dit het project dat getrokken wordt vanuit Delft?"

Marieke Klomp heeft 15 Okt 2020 gereageerd op Denken over vernietiging, centraal met metadata

6 23 Okt 2020
Antwoord van Marco Klerks

"Ja. Ik begrijp goed dat men enerzijds op zoek is naar een tijdelijke tussenoplossing…"

Marieke Klomp heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Ik zou inzetten op het versneld digitaliseren en zoals Leon ook aangeeft on demand d…"

Marieke Klomp heeft 24 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Ik zou inzetten op het versneld digitaliseren en zoals Leon ook aangeeft on demand d…"

Marieke Klomp heeft 24 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Klopt Noor. Het BSN-nummer is een bijzonder geval en gebruik is ook afhankelijk van…"

Marieke Klomp heeft 10 Sept 2020 gereageerd op Overbrengen in opleggen beperkingen openbaarheid: praktische ervaring en voorbeelden gevraagd

9 11 Sept 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Een deel van de oplossing dient in mijn ogen inderdaad ingebouwd te worden bij proce…"

Marieke Klomp heeft 10 Sept 2020 gereageerd op Overbrengen in opleggen beperkingen openbaarheid: praktische ervaring en voorbeelden gevraagd

9 11 Sept 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Dank je. Die ken ik inderdaad ook. Een helder en goed geschreven documen…"

Marieke Klomp heeft 27 Aug 2020 gereageerd op Overbrengen in opleggen beperkingen openbaarheid: praktische ervaring en voorbeelden gevraagd

9 11 Sept 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"In april is deze zeer informatieve presentatie op Breed gepubliceerd over het archiv…"

Marieke Klomp heeft 20 Aug 2020 gereageerd op Commissiestukken welke stukken zijn te Bewaren?

6 20 Aug 2020
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Rens, Bedankt voor je antwoord. Stof tot nadenken!  Ik heb een vraag: hoe bepale…"

Marieke Klomp heeft 2 Jun 2020 gereageerd op vernietigen na 2 weken

7 2 Jun 2020
Antwoord van Rens

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden