Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"@Brigitta, volgens mij is er geen wet die het gebruik van basisregistraties verplich…"

Marieke Klomp heeft 10 Nov 2015 gereageerd op verplicht (?) gebruikt van basisregistraties

6 12 Nov 2015
Antwoord van Anje van der Lek

"Het advies beperkt zich wat mij betreft niet tot de bewaar- en vernietigingstermijne…"

Marieke Klomp heeft 6 Nov 2015 gereageerd op rol DIV

12 6 Nov 2015
Antwoord van Piet Bouw

"Henk, bedankt voor het overzicht. Nuttig! Wat betreft je 2de gedachte: helaas is het…"

Marieke Klomp heeft 6 Aug 2015 gereageerd op Vernietigen in de cloud

6 6 Aug 2015
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Sjoerd, In 's-Hertogenbosch zijn we ook bezig met auditing. Ik heb daarover een…"

Marieke Klomp heeft 6 Jul 2015 gereageerd op Een interne audit op een handboek vervanging

12 6 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Yvonne, Dank je wel. We hebben hem niet zo lang geleden vastgesteld, dus een wi…"

Marieke Klomp heeft 4 Feb 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"'s-Hertogenbosch heeft in april 2014 de archiefverordening en mei het besluit inform…"

Marieke Klomp heeft 2 Feb 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hierbij de link naar het persbericht van het CPB en het rapport betreffende de gemee…"

Marieke Klomp heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Informatiebeveiliging Suwinet niet op orde

12 26 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden