Discussies van Nadia Favié-Slaar (37)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Het is een hele verandering van de ene op de andere dag inderdaad. We hebben als gem…"

Nadia Favié-Slaar heeft 19 Mrt 2020 gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 2 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Wim, je link loopt dood. Zou je een werkende link willen toevoegen? Hartelijk da…"

Nadia Favié-Slaar heeft 2 Apr 2019 gereageerd op De afdeling DIV onderbrengen bij de afdeling ICT

17 30 Apr 2019
Antwoord van Jochem van Abel

"Is deze documentaire inmiddels vrij beschikbaar en zo ja waar vind ik deze? Heb onla…"

Nadia Favié-Slaar heeft 16 Aug 2018 gereageerd op TOEGANG!; de 2e documentaire van de KNVI | SOD

4 16 Aug 2018
Antwoord van Eric Kokke

"Weet iemand of er een rekenvoorbeeld voor gemeenten bestaat? De quick scan biedt nie…"

Nadia Favié-Slaar heeft 23 Nov 2017 gereageerd op Actieve openbaarheid van toezichts- en handhavingsinformatie

12 23 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Michelle, ik kwam dit document tegen. Wellicht interessant? https://www.ibdgemee…"

Nadia Favié-Slaar heeft 27 Jan 2017 gereageerd op Back up strategie; ervaringen?

4 27 Jan 2017
Antwoord van Michelle Kampman

"beiden uiteraard hartelijk dank voor jullie inzichten."

Nadia Favié-Slaar heeft 4 Okt 2016 gereageerd op Wat is de verhouding tussen vernietigingsplicht en Wbp?

6 4 Okt 2016
Antwoord van jack karelse

"@ jack. Ik citeer even uit het antwoord van Zaalberg: 'Op grond van het aangehaalde…"

Nadia Favié-Slaar heeft 4 Okt 2016 gereageerd op Wat is de verhouding tussen vernietigingsplicht en Wbp?

6 4 Okt 2016
Antwoord van jack karelse

"Ik ben het met Bert en Marco eens. Leek mij ook de beste oplossing. Er wordt inderda…"

Nadia Favié-Slaar heeft 15 Sept 2016 gereageerd op Onteigeningswet staat boven Archiefwet: let op bij vervanging archiefbescheiden

5 15 Sept 2016
Antwoord van Nadia Favié-Slaar

"Beste allemaal, dank voor jullie praktische antwoorden, maar ook voor het meegaan in…"

Nadia Favié-Slaar heeft 27 Jan 2016 gereageerd op Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

"@ Marco, ik doel erop dat digital born documenten niet meer als statisch geheel word…"

Nadia Favié-Slaar heeft 18 Jan 2016 gereageerd op Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden