Zonder categorie (1,833)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Een uniforme ICT basisinfrastructuur en informatievoorziening

In Binnenlands Bestuur van week 38 staat een zeer lezenswaardige column van Ralph Pans, voorzitter van de VNG, en Tof Thissen, directeur va…

Begonnen door Yvonne Welings

4 5 Okt 2011
Antwoord van Ad van Heijst

Wob-verzoek

Wanneer is een informatieverzoek/vraag een wob-verzoek?? Op een wob-verzoek moet binnen 4 weken worden gereageerd en voor andere vragen sta…

Begonnen door Kris

0 4 Okt 2011

Inktvraat

Op 21 maart 2007 is er een brief verstuurd door LOPAI met het onderwerp:"Inktschade in de akten van de Burgerlijke Stand." Naar aanleiding…

Begonnen door Bruno Celak

16 2 Okt 2011
Antwoord van Yvonne Welings

Sharepoint of Alfresco Share

Wie heeft al ervaring in de eigen organisatie opgedaan met Sharepoint of Alfresco Share? Voor welke functionaliteiten is gekozen en hoe is…

Begonnen door Hillie Damman

20 26 Sept 2011
Antwoord van Bart Rossieau

DIV is geen ondersteunende afdeling

Vaak wordt DIV als ondersteunende afdeling gezien. Haar processen zijn ondersteunende processen. Het primaire proces is leidend. Ik wil dez…

Begonnen door Marco Klerks

5 16 Sept 2011
Antwoord van Ilja Koning

barcode printer

Wij zijn op zoek naar een barcode printer die je (als het kan offline) opdracht kunt geven om te beginnen met een bepaalde serie en dat de…

Begonnen door Eddy Machiela

5 16 Sept 2011
Antwoord van Marco Klerks

Scanners²

Een goedemiddag vakgenoten.   Ik probeer een beetje een beeld te krijgen welke scanners er het beste gebruikt kunnen worden tbv een digital…

Begonnen door Remko Koning

2 6 Sept 2011
Antwoord van Martien Naarding

Wet BIBOB en bewaartermijnen

Onlangs had ik een gesprek met een ambtenaar van de vakafdeling over de Wet BIBOB. Daarbij kwam aan de orde dat er na twee jaar niet meer t…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

2 31 Aug 2011
Antwoord van Peter

Ieder z'n eigen selectielijst

Ruim een maand geleden meldde de VNG dat een ontwerp-selectielijst ter inzage lag. Ik moest daar een beetje om glimlachen. Zo wist ik mij t…

Begonnen door Marco Klerks

14 29 Aug 2011
Antwoord van Marius Jansen

RODIN: OTAP is niet vereist?

In een audit op het archiefbeheer van een groot zelfstandig bestuursorgaan, liepen Tom Wight en ik aan tegen het ontbreken van een testomge…

Begonnen door Ivo van Onna

5 27 Aug 2011
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden