Zonder categorie (1,829)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Functie- en competentieprofiel van de nieuwe DIVer

Voor een van mijn opdrachtgevers (gemeente) ben ik opzoek naar (voorbeelden van) functie- en competentieprofielen / schetsen van de zogenaa…

Begonnen door Sven Blom | KBenP

8 20 Feb 2012
Antwoord van Bas de Groot

Engelse literatuur mbt DIV 2.0

Klopt het dat er over het algemeen erg weinig Engelse literatuur te vinden is over DIV 2.0 / nieuwe DIV'er. Nederlandse literatuur is er ge…

Begonnen door Marik

1 20 Feb 2012
Antwoord van Bas de Groot

Overgang naar HNW en DIV

Sinds kort is de gemeente waar ik werk overgegaan op Het Nieuwe Werken. Dat DIV hierdoor ook moet gaan veranderen lijkt mij duidelijk, maar…

Begonnen door Marik

5 17 Feb 2012
Antwoord van Robin Lassche

i-Navigator 3.0

Met gezonde spanning wacht ik, en met mij waarschijnlijk vele andere DSP-beheerders in den lande, op de komst van de i-Navigator 3.0 en de…

Begonnen door Oliver Labatzki

5 7 Feb 2012
Antwoord van Oliver Labatzki

Informatie management, wat is dat eigenlijk?

In de organisatie waar ik werk is Informatie Management (IM) een hip item. Het is iets wat we goed willen regelen, maar wat niet gemakkelij…

Begonnen door Marco Klerks

9 6 Feb 2012
Antwoord van Lieuwe van Veen

Benchmarken kosten abonnementen

Vanuit DIV beheren wij gemeentebreed de abonnementen. De totale kosten overschreiden al jaren het begrootte budget (€100.000,-). Afgelopen…

Begonnen door Mark Hoogland

4 6 Feb 2012
Antwoord van henk claassen

E-mail en bestandsformaten

De Volkskrant voorspelde voor 2012 dat het gedaan zou zijn met de e-mail. Ik merk daar vooralsnog niets van, 50 mails per dag op mijn werkm…

Begonnen door Yvonne Welings

16 6 Feb 2012
Antwoord van Glenn Maes

Gemeenten krijgen brevet van onvermogen voor digitale archivering van de provincie.

Het jaarverslag van de provinciale archiefinspectie in Noord-Brabant en Limburg over 2009 en 2010 is verschenen. Gemeenten in Noord-Brabant…

Begonnen door Yvonne Welings

9 5 Feb 2012
Antwoord van Marco Klerks

Wet Openbaarheid van Bestuur wordt aangepast, denk mee !

Naar alle waarschijnlijk wordt het wetsvoorstel van de WOB in het eerste kwartaal van 2012 aangepast. Oneigenlijke verzoeken op grond van d…

Begonnen door Yvonne Welings

1 3 Feb 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Referentiemodel zaaktypen en IOB model

Beste collega's en mede-nieuwsgierigen,   Met betrekking tot het referentiemodel wordt er gesproken over het onderscheid tussen vijf zaakty…

Begonnen door Corine Ahlrichs

1 2 Feb 2012
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden