Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

welke organisatie heeft een machtiging voor substitutie en vernietigt ook daadwerkelijk

Ik ben erg nieuwsgierig of er al organisaties zijn die een machtiging voor substitutie hebben en de  te bewaren papieren stukken (na digita…

Begonnen door Kris

16 12 Okt 2012
Antwoord van René Lodder

Lodewijk Asscher en het vrijwilligerswerk van David Kok

Vanmiddag in Amsterdam bij de presentatie van de onderzoeksgegevens van David Kok onder de titel: Sociaal kapitaal. De meerwaarde van socia…

Begonnen door Max Beekhuis

1 10 Okt 2012
Antwoord van john jansen

Wie doet er aan archiveren van websites?

In de periode 2003 - 2007 heb ik veel onderzoek gedaan naar de archivering van websites. En verschillende organisaties geadviseerd over web…

Begonnen door Erika Hokke

11 4 Okt 2012
Antwoord van Peter Verdonschot

Leidraad Wabo-DIV nog meer verwarring

Leidraad WABO-Div Mensen die mij vakmatig kennen weten dat ik al jaren pleit voor een meer pragmatischer instelling ten aanzien van de arc…

Begonnen door Leon van Oosterom

10 28 Sept 2012
Antwoord van Robin Lassche

Help een WOB verzoek, de documenten zijn zoek

Het was rond 2004 dat ik een juristennetwerk in B5 verband bijwoonde, waar het onderzoek werd behandeld dat de Universiteit van Tilburg (to…

Begonnen door Yvonne Welings

0 26 Sept 2012

Gebruik iPad voor digitaal vergaderen

Wij zijn benieuwd of er een organisatie is die de iPad gebruikt om digitaal te vergaderen, waarbij de vergaderstukken worden gepresenteerd…

Begonnen door Maik Keeris

5 10 Sept 2012
Antwoord van Maik Keeris

Kengetallen voor digitale opslag

Kan iemand mij aangeven waar ik informatie kan vinden over de kosten die opslag en beveiliging van digitaal archief met zich mee brengt. La…

Begonnen door Johan Hoogewerf

0 10 Sept 2012

Gemeentelijke herindelingen of efficienter samenwerken ?

We leven in een tijd dat het allemaal meer met minder moet in overheidsland. En dan verschijnen er rapporten hoe bijvoorbeeld de bestuurskr…

Begonnen door Yvonne Welings

2 8 Sept 2012
Antwoord van Yvonne Welings

digitaal archiveren bestemmingsplannen

Hallo, Ik heb binnen Breed nog niet zo veel over het archiveren van bestemmingsplannen gevonden. Daarom de volgende vraag... Zijn er gemeen…

Begonnen door Anke Weijenborg

3 4 Sept 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Calamiteitenplan/reconstructieverzekering

Welke gemeente heeft een procedure of plan opgesteld met betrekking tot de verplaatsing/veiligstelling van objecten met een cultuurhistoris…

Begonnen door Marco Schuurmans

7 26 Aug 2012
Antwoord van Wilma Koolen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden