Zonder categorie (1,833)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Zaakgericht werken, zaakdossiers en archivering

Deze week in het SDU-tijdschrift Od (http://www.od-online.nl) mijn voorlaatste artikel in een serie van zes over zaakgericht werken, zaakdo…

Begonnen door Adrie Spruit

0 23 Jan 2013

Lokale selectieoverleggen bij gemeenten, wie doet dat al ?

In juni (link) en september 2012 (link) werd door de VNG het volgende al aangekondigd dat de archiefwet zou worden gewijzigd in verband met…

Begonnen door Yvonne Welings

3 22 Jan 2013

Digitaal archiveren? en wie is al zover?

Binnen de gemeente Zevenaar wordt door DIV en anderen regelmatig de vraag gesteld; hoe gaan we nu digitaal archiveren? Sinds 2009 wordt de…

Begonnen door Bert Hendriksen

1 14 Jan 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

classificatie + selectielijst zorginstellingen

Ik zou erg geholpen zijn met een bestaande archiefclassificatie en selectielijst voor zorginstellingen. Is er iemand die mij op weg kan hel…

Begonnen door Henk Alting

2 11 Jan 2013
Antwoord van Henk Alting

DIV opnemen in SSC

Ik ben bezig met het schrijven een paper dat de opname van DIV in een SSC behandeld. Wat komt daar zoal bij kijken? Wie heeft daar ervaring…

Begonnen door Maarten Wolf

10 10 Jan 2013
Antwoord van Mark Hoogland

welke databanken gebruik je voor vakliteratuur/kennismanagement?

Hallo allemaal,  voor mijn beeldvorming bij het schrijven van een notitie ben ik op zoek naar antwoorden op de volgende vragen. Ik hoop dat…

Begonnen door Jacco van den Hoek

2 7 Jan 2013
Antwoord van Jacco van den Hoek

alle contracten verzamelen

Voor een project inkoop- en contractbeheer is DIV gevraagd om een inventarisatie te geven van alle contracten, overeenkomsten etc. waar de…

Begonnen door n. eggen

7 7 Jan 2013
Antwoord van Wim Hoogwerf

Samenvoegen digitale bestanden

De laatste tijd krijgen we steeds vaker correspondentie enkel via e-mail. Daar zitten soms ook (meerdere) bijlagen bij. In sommige gevallen…

Begonnen door Jop Rentmeester

7 3 Jan 2013
Antwoord van Jop Rentmeester

SOD-Opleidingen in 2013: Van Div naar IM en verder...

Voor SOD-Opleidingen is 2013 een belangrijk jaar! Nu de kerstspullen weer van zolder zijn gehaald, de vuurwerk is besteld en we ons klaar m…

Begonnen door Eric Kokke

0 21 Dec 2012

KING DMS-brug

Beste collega's, In het kader van de koppeling van ons DMS (Filenet P8) aan zaaksysteem E-Maxx hebben wij vanuit DIV gekeken naar de benodi…

Begonnen door Mart Mommers

8 20 Dec 2012
Antwoord van Mart Mommers

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden