Zonder categorie (1,829)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Subsidie ontvangen als zaaktype

Ik zit met het volgende: we hebben een zaaktype subsidie voor de subsidies die we verlenen. Subsidies die we ontvangen, komen vooralsnog ni…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

13 6 Mei 2013
Antwoord van Rob Haans

Welke gemeentelijke organisatie heeft een DMS dat door de gebruikers gewaardeerd wordt met een 8?

De gebruikers van ons DMS waarderen het met een 5. Dit zget misschien iets over het DMS, maar het zou ook kunnen liggen aan andere factoren…

Begonnen door Marc Bonnes

4 1 Mei 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Toegankelijkheid van archiefwebsites

In het kader van mijn afstudeeronderzoek betreffende de 'Toegankelijkheid van archiefwebsites' ben ik begonnen met een vragenlijst. Deze vr…

Begonnen door Noortje Molenaar

0 24 Apr 2013

E-depot, in voorbereiding, wat vind je ervan ?

Sinds twee jaar is een werkgroep WVI actief om de implementatie voor te bereiden van e-depots. Vandaag 15 april zijn een aantal producten o…

Begonnen door Yvonne Welings

6 18 Apr 2013
Antwoord van Roland Bisscheroux

Cursus Grip op ICT van SOD

Ik ben op zoek naar oud-cursisten van de cursus Grip op ICT van SOD. Wat zijn jullie ervaringen? Is deze cursus een nuttige aanvulling als…

Begonnen door Elske de Bruin

0 14 Apr 2013

Toevoegen object- en locatiegegevens aan DMS

Een veelgesteld ervaringscijfer is dat 80% van alle gemeentelijke informatie locatiegebonden is. Dat betekent dat er mijns inziens grote mo…

Begonnen door Maayke de Coninck

3 12 Apr 2013
Antwoord van Theo Kremer

invorderingsproces digitaal en zaaksgewijs

Heeft er iemand ervaring met het digitaal en zaaksgewijs werken bij het invorderingsproces? We hebben dit proces bekeken. Over het algemeen…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

5 8 Apr 2013
Antwoord van Hans Dekker

Digitaal geboren documenten

Documenten die eeuwig of heel lang bewaard moeten worden, worden hier en daar (en steeds meer) digitaal ontvangen of geboren. Tot nu toe dr…

Begonnen door Nan Broeders

14 5 Apr 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Digitaal waarmerken (wabo)

Bij onze organisatie (gemeente Lansingerland) willen we het WABO-proces geheel digitaal laten verlopen. Momenteel worden de (digitaal aange…

Begonnen door Arjan Drenthen

4 4 Apr 2013
Antwoord van John Keulen

Informatiebeveiliging

Het college van B. en W. van de gemeente Tilburg  heeft in februari 2013 het informatiebeveiligingsbeleid vastgesteld. Het heeft de toepass…

Begonnen door Yvonne Welings

3 4 Apr 2013
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden