Zonder categorie (1,833)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Elementen metadatastandaard

Beste vakgenoten en  informatiedeskundigen, Ik ben momenteel bezig met het opstellen van een metadatastandaard. Hiervoor baseer ik mij op T…

Begonnen door Najib Houshang

0 28 Nov 2013

Hoe leg je structuur en verschijningsvorm vast?

Hallo iedereen,  Ik ben tijdens het nalopen van de archiefregeling tegen de volgende vraag aangelopen. Artikel 19.2 van de archiefregeling…

Begonnen door Alexander Raven

10 27 Nov 2013
Antwoord van Najib Houshang

vraag: wie heeft ervaring met intelligente scansoftware van Kofax?

Ik ben op zoek naar praktijkervaringen met intelligente scansoftware van Kofax en dan bedoel ik minder het scannen zelf maar meer het gebru…

Begonnen door Ron van Gestel

18 26 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Moet leges betaald worden voor digitale documenten ?

Deze discussie wordt gevoerd op het forum van de VNG en wil ik delen via BREED. Voorheen werden de kosten voor het maken van (digitale) kop…

Begonnen door Yvonne Welings

3 24 Nov 2013
Antwoord van Marco Klerks

E-mail mag niet gebruikt worden bij Hoger Beroep

In een rechtszaak is recent op 7 mei vastgesteld dat een burger geen e-mail mag gebruiken bij Hoger Beroep. Letterlijk wordt er gezegd:   B…

Begonnen door Yvonne Welings

7 18 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Communicatie op de werkvloer

Welke invloed heeft informele communicatie in een bedrijf? In welke mate wordt de hiërarchie binnen een organisatie bepaald door zulke comm…

Begonnen door Bram Huysmans

0 17 Nov 2013

Archiefparagraaf bij gemeenschappelijke regelingen

Op BREED hebben we over het ontbreken van een archiefparagraaf bij gemeenschappelijke regelingen al vaker aandacht besteed. Maar nu is er s…

Begonnen door Yvonne Welings

0 15 Nov 2013

Elektronisch ingediende zienswijzen?!

  Ter lering   http://www.nysingh.nl/pub/nysingh/nysingh-weet-er-meer-van/actueel/2013-10/Wat-te-doen-met-elektronisch-ingediende-zienswijz

Begonnen door Mart Mommers

9 15 Nov 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

Cloud computing en informatievoorziening

Veel gemeenten zijn nog niet zo ver om bestanden in de cloud te plaatsen. Om het meer precies te zeggen, veel gemeenten denken dat ze nog n…

Begonnen door Yvonne Welings

18 15 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Benchmark e -dienstverlening gemeenten

Met de titel 2017 een brug te ver is een benchmark gepubliceerd over e-dienstverlening. Er staan komende jaren de nodige uitdagingen op het…

Begonnen door Yvonne Welings

0 14 Nov 2013

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden