Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Is archieftoezicht onderbezet ?

Over precies een maand is het twee jaar geleden  dat het nieuwe generieke archieftoezicht is ingevoerd. De oogst op waarstaatjegemeente lij…

Begonnen door Yvonne Welings

8 6 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Recente Criteria en (pakket) programma van eisen DMS/RMA icm zaaksysteem

Wie kan mij helpen aan een recent opgesteld pakket / programma van eisen en belangrijkste criteria (must havens)voor aanschaf DMS/RMA icm z…

Begonnen door Martin Vervest

8 2 Sept 2014
Antwoord van Rob van der Velde

LNV loket, ervaringen gevraagd

In Nederland kennen we sinds oktober 2010 al een landelijk omgevingsloket. Daar is sinds 2014 een nieuw loket bijgekomen, het LNV loket. Di…

Begonnen door Yvonne Welings

1 1 Sept 2014
Antwoord van Marco Klerks

Dreigt er administratieve chaos bij gemeenten ?

Voor verschillende mensen in het vakgebied heb ik veel respect . Een daarvan is Boudien Glashouwer, werkzaam bij het PBLC HEC. Al weer een…

Begonnen door Yvonne Welings

0 1 Sept 2014

"Losse" documenten archiveren

Hallo allemaal, Vanwege de herindeling met Bernisse, zijn we in Spijkenisse bezig met het opschonen van ons (digitale) archief. Eén van de…

Begonnen door Leonie Voogt-de Raad

7 27 Aug 2014
Antwoord van J.Kooiker

Van centraal archiefbeheer naar beheer "in situ"

Onze aanpak is nog vaak dat we alle records naar één beheeromgeving willen trekken: een DMS/RMA, een zaaksysteem of een goed georganiseerde…

Begonnen door Marco Klerks

6 26 Aug 2014
Antwoord van Marco Klerks

Whitepaper: De informatiemanager 3.0 - Heeft u uw informatiehuishouding op orde?

Bent u op de hoogte van de belangrijkste ICT mogelijkheden en beperkingen? Bent u tevreden over uw documentsysteem? Heeft u de werkprocesse…

Begonnen door K. Impens

3 20 Aug 2014
Antwoord van Marco Klerks

Bulkscannen

Beste mensen, Ik weet niet zeker of ik hier op het goede forum zit. Meld me dit dan met eventuele alternatieven. Binnen onze DIV-afdeling w…

Begonnen door Gerard Couturier

11 19 Aug 2014
Antwoord van John Keulen

decentralisaties en archiefwet

In het kader van de decentralisaties onstaan er tussen de gemeente en publiekrechtelijke en privaatrechtelijke partijen op het gebied van z…

Begonnen door Marc Bonnes

11 19 Aug 2014
Antwoord van Mart Mommers

Machtigingsformulier (gemeentelijke) selectielijst

Steeds meer gemeenten kopen hun producten in bij andere gemeenten en/of intergemeentelijke organen. Maar welke selectielijst wordt dan geha…

Begonnen door Yvonne Welings

0 15 Aug 2014

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden