Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

RMA in Sharepoint

Ik ben op zoek naar organisaties die voor wat betreft hun DMS gebruik maken van SharePoint, belangrijker nog de RMA functionaliteit daarbin…

Begonnen door Alex Van Heugten

4 31 Okt 2014
Antwoord van Alex Van Heugten

Samenwerking buurgemeenten

Ik vraag mij af of er ergens in ons land al sprake is van een (vorm) van samenwerking tussen buurgemeenten en of daarbij een gezamenlijke a…

Begonnen door d635nk

9 31 Okt 2014
Antwoord van d635nk

bewaartermijnen nieuwe taken 3D's

Voor de inrichting van systemen ben ik benieuwd in hoeverre iemand al onderzoek heeft gedaan naar bewaartermijnen van de nieuwe zaken, die…

Begonnen door Henny Jochems

2 29 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

betekent servers verplaatsen dat de plaats van bewaring wijzigt

Wij gaan onze servers verplaatsen naar een andere locatie. Op deze servers staan archiefbescheiden. Betekent dit dat de plaats van bewaring…

Begonnen door Marc Bonnes

4 26 Okt 2014
Antwoord van Marco Klerks

gemeentelijk emailadres

Onze gemeente heeft naast een webformulier ook het gemeentelijk emailadres op de website gepubliceerd. Dit laatste heeft als gevolg dat vee…

Begonnen door H. Oosting

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Herindelingarchieven, twintig jaar later

In Noord-Brabant hebben er in 1996/1997 de nodige herindelingen plaatsgevonden.  Om een voorbeeld te noemen uit mijn werkgebied met 12 geme…

Begonnen door Yvonne Welings

0 24 Okt 2014

Vervanging van een systeem

Met één van mijn opdrachtgevers had ik een discussie over het uitfaseren van een systeem met daarin digitale archiefstukken. Nadat alle inf…

Begonnen door Sven Blom | KBenP

5 16 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Scannen en e-depot in Amsterdam

Studiedag BRAIN Afgelopen maandag 6 oktober woonde ik in Amsterdam de studiedag van BRAIN bij over de scanstraat en het e-depot van Amsterd…

Begonnen door Yvonne Welings

3 15 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Van Mijn Gemeente naar Mijn Overheid

Gemeente Meppel is deze week aangesloten naar de berichtenbox van mijn overheid. Of er al veel berichten binnen zijn gekomen is niet bekend…

Begonnen door Yvonne Welings

2 12 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Vervanging van o.a. brondocumenten

Hoi,   ik heb een vraag over de vervanging van brondocumenten (en dan met name van burgerzaken). Sommige van deze documenten bevatten een u…

Begonnen door Friso Veltkamp

8 10 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden